Friday 18 April 2008

Rollercoaster

THEY LIED TO US!

Ja, ja. Hva kan jeg si, jeg er en berg- og dalbane laget av kjøtt og blod; det går litt opp; det går litt ned; det går litt rundt og til siden. Dagen i går var en katastrofe, en eksplosjon av dårlige følelser og et brennende ønske om å legge seg under dyna og aldri se dagens lys igjen. I dag, derimot, er litt lysere, litt bedre. Jeg føler at jeg greier å holde tak i sakene mine, jeg prøver på nytt, jeg gjør mitt beste. Og hva annet kan du egentlig be om?

Det er mye å gjøre på jobben for tiden, men det er bra, for jeg har litt pengeproblemer. Skatt fra i fjor og regninger spiser opp lønningene mine, og jeg må begynne å spare opp penger til jeg skal ut i verden. Forhåpentlivis får jeg jobbet en god del mer hos pappa, og i tillegg bør jeg prøve å få meg en eller anne helgejobb. Bortsett fra musikkfestival(er?) og en reise til Edinburgh med Vivian og Therese denne sommeren er jeg egentlig innstilt på å jobbe livet av meg, noe som egentlig er greit for å være ærlig. Skal få besøk/besøke litt folk, men hoveddelen av sommeren blir nok ærlig arbeid.

MEN NOK OM DET! JEG VIL DRA PÅ VAMPIRE WEEKEND-KONSERT. OMG PLZ? GIMME GIMME.

No comments: